Selasa, 14 Februari 2012

tentang dea ^_^

assalammualaikum . hey semua :D
saya terlalu bahagia sejak kebelakagan nie . kenapa ea ?
HAHA ! sebub dea , dea selalu buad saya gembira .
dea tak pernah sekali pun buad saya sedey , seriusly .
terharu yang teramat sangad . dea pun ta penah marah saya .
walaupun saya yang salah . tapi menegur itu ade laa . 
menegur yang salah untuk kebaikan . alhamdulilallah :)
1st saya berkenalan dgn dea . saya rasa terlalu was-was untuk terima dea .
bukan ape , ta penah kenal . takud hati dipermaenkan lagi kann .
dea seorang yang tidak mudah melayan perempuan .
anda percaya ? tentu la takk . yes ! saya pun ta percaya dea mcm tuhh .
tapi betul dea mmg mcm tuhh  saya selidik sedalam-2 nya .
betul ke tidak ape yang dea ckp , selidik tntng dri dea dari kwn dea .
kite jgn la mudah percaya n mudah terima lelaki .
ade udang disebalik batu :) kann ?
so untuk keselamatn selidik la sedalam-2 nya tntng org yg ingin kenal dgn kite .
tapi saya takan lupe kann , 1st kami berkenalan .
sangad-2 sweet :D haha ! terlalu sweet ..
tapi yang penting suke tengok dea senyum . bg saya , comel sangad ^_^
yang penting jgk , bukan terima dea kerana paras muka .
tapi terima dea dgn hati yg ikhlas :)
okey laa , harap kebahagian itu milik kami . amin ..
waalaikummusalam :) kbaii ..